Kikar ut över regn och rusk!

Kikar ut över regn och rusk. Ska snart ge mig ut på en åktur till vc och träffa prat tanten...önskar att det gav mig mer än det gör. KBT på ams kanske ger mig mer?! Hoppas jag;)

Min morgon har bestått av att klockan ringde 8 och jag tog tag i det där med att städa bort påsken.

Damma, dammsög och skura golv eftersom vi har dragit in båda barr och lera i helgen.

Tände rökelse och bäddade rent för ikväll har vi tvättstugan. Det är som lämpligt att ha tvättstuga till hands när man har mycket tvätt på en endaste gång.

 

Ja hörni ni får ha det så bra så länge så höres vi ikväll då kanske....eller så är det bara jag som hörs!

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ååå men du, gissa om det var superkul. Nästan så man vill ha en egen traktor. Hihihihi... ;)

Hur mår du?

Kram Madde

2012-04-10 @ 12:53:18
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Petra

Sv Madde: Ja kan tänka mig det....;) Jo tack jag mår hyfsat lite mör efter alla promenader i helgen dock. Kram

2012-04-10 @ 14:02:28
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0