Loppis fynden

Mina köp på Röda korset idag;)

En fullt fungerande fin klocka... 5kr

Ett snyggt fat märket Gabriel...10kr ett fynd!

Älskar färgen....

En närbild...

En fin antik gammal ram 30kr

Halsband 15kr, jag gillar tofsarna....halsbandet är såååå fult så det är fränt!

Jag kan hitta på mycket med dessa tofspärlor.

Hammar plast krukor 10 kr för båda. Jag gillar rött som ni vet...

Fina välskötta glasburkar 1kr styck. 4 spänn!!!!

Invigt en kruka redan....

En fin gammal kaffekvarn 10 kr. Jag har plockat isär delarna och gjort ren kvarnen så nu är det bara att veva på;)

Fler lerkrukor till min samling...jag kan ju kanske äga ett växthus en dag.

Om inte annat så är det praktiskt då jag vill odla fler plant. 2kr styck.

En pastaslev i metall.... denna ska jag väl ändå inte bränna på ljusen på köksbordet som jag gjode med våran förra gula spagettislev i plast. 5kr

Kopparna till höger äger vi sen förut..de till vänster blev mina för 4kr inkl.fat idag.

Tvålfat i NS med en massa stämplar på, det står Lina i mitten men det är bara charmigt tycker jag.

15kr kostade den.

En till knottrig ljuslykta för 2kr. Det är inte en äkta Rejmyre tyvärr, det står Mexico inunder.

På handfatet i badrummet ska tvålfatet få bo...ska köpa en liten nett tvål som passar;)

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Härligt att fynda :)

2012-04-25 @ 20:20:26
Postat av: Petra

Sv Ulrika; Tackar;)

2012-04-25 @ 20:23:12
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0