Loppis prylar

Idag hängde jag med Ulrika på förmiddagen en stund. Vi fikade kaffe och frukt hos mig och sen blev det en tur till Hamsta Loppiset.

Trälåda 50kr dock saknas handtag och det var en matta som satt fast inunder lådan vilket jag inte såg innan jag köpte den. Hade jag sett det så hade jag inte köpt den. Men affären är gjord och jag får hitta på något lämligt som att montera tex.hjul inunder och leta handtag på Tradera och loppisar.

En leksaks kamera till våran samling. Diana kameran kostar ca 1200kr medans de andra två är loppis fynd a 30 kr styck. Denna köpte jag idag. Blir jag less så säljer jag dem för en bra slant på Tradera möjligen.

Ulrika upptäckte denna prylen och det är precis en sån som jag behöver...en mjölsil till pastabaket;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Tack för en trevlig dag :) Puss & Kram hoppas ni "fyndade" i skogen ;)

2012-04-19 @ 19:29:37
Postat av: Petra

Sv Ulrika: Tack själv finis;) Puss o kram! Ska bli kul att få fota ert nya vardagsrum snart;) Det blev en del nya fåglar ikväll;)

2012-04-19 @ 20:29:27
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0