Saker som jag blir ledsen av...

Några saker som jag reagerade över idag...
1. En mås som flög förbi mig med en fiskelina runt bakdelen. Å tänk om jag hade kunnat hjälpa den ändå.
Bilden blev suddig, annars så hade ni fått se den stackren.
2. De ska byggas nya järnvägar över fina åkrar där djuren betar och fåglarna finner föda.
Jag reagerade på att en mindra folkmassa fotade och surrade uppe vid en kulle i närheten av där jag bor.
Jag såg att de pekade längs järnvägen osv. så jag fattar att nu är det på gång...
3. Jag skäms över att vara människa när diken och skog och mark runt om i området ser ut på detta viset:
Så här ser det ut varje vår!!! Skandal!!!!!! Skärp er ni som slänger!!! Allt är inte "  Stormen Dagmars " fel!
Banan, vitlök visst....men resten då?. Ja vad ska man säga??! Det är fanne mig tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0