Alla hjärtans dag lunch!

Min vän Ulrika bjöd jag på lunch och vi bytte paket:)

Det är kul att göra paket ibland;)

Jag dekorerade tallrikarna med persilja och tomat klyftor.

Ulrika fick lösögon fransar, läppglans, nagellack och en hemsydd uggla!

Tomatsoppan gick åt;)

Gott med bröd till.

Ulrika inviger läppglansen!

Jag fick denna orange färgade fina vasen ELME som jag var sugen på hos Mats på Hamsta loppiset.

Hon snappade upp mitt sug och gav mig den idag på alla hjärtans dag;) Tack Ulrika! Kram

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Tack för en härlig lunch och fina paket Kram

2012-02-16 @ 20:09:41
Postat av: Petra

SV Ulrika; Tack själv;) Kram

2012-02-16 @ 21:25:23
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0