Anna tänker på mig;)

Världens go Anna skickar mms bilder till mig, kom och ta vara på lite konst;) Och vi gjorde som hon sa åkte till hennes momors hus som har sålts och tog till vara på lite konst. Eriks hjälpen ska komma på fredag och tömma. Annas mormor var så nöjd att vi kunde ta till vara på lite prylar. Tusen tack Anna med mormor:) Puss och Kram

En affisch som jag räddade för jag gillar uttrycket i bilden.

Den gula damen lämnade jag inte;) Anna förstod att jag vill ha den,)

Jag gillar den turkosa randen på ramen den harmonerar fint till motivet och färgskalan.

Målad av Ring -60 Ett Stockholms motiv "gamla gränden" //Krita

Denna pjäsen är lång och stor. 1970 - talet målad av Rune och föreställer en plats i Dalarna.

Priset då var 680kr. Den är märkt med en några meningar och priset på baksidan.//Olja

Kan du inte tala? En klassiker i en fin gammal antik ram.//Tryck

Denna tavlan var en av tre som V Larsson har målat. Jag gillar de susande björkarna i lila och vattnet som forsar fram i vårdiket. Värde: 175-300kr.//Olja

Jag fick fler saker som jag visar er snart;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså...vart kom den första bilden ifrån??? känner inte igen den...den med gröna böjande skog å äng.....

2012-02-08 @ 20:06:33
Postat av: Petra

SV Anna; Den hängde i hallen i en gulram ovanför pojken och hunden. Jag har plockar ur den ur ramen och torkat av den, tänkte att något kan jag ha bilden till;)

2012-02-08 @ 20:17:56
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0