Blomsterlandet!

Min darling köpte mig några extra lökar idag;) Krokus och Pärlhyacint!
Bildern har jag fotat på Blomsterlandet. Citronträdet kan bli ditt för 599kr.

Blomsterlandets dekorationer utanför porten.

Skön mix av färger!

Jag gillar deras sätt att dekorera och visa upp prylarna som de säljer.

Å ni ska bara veta vilka fina fågelhus som finns på Blomsterlandet nu,,,,vill ha, men vi bor i lägenhet så den gör ingen nytta här. Synd att jag glömde att fota husen, kanske en annan gång;)

Jag har några Mårbacka,,,,men titta på dessa skönheter. Jag skulle inte tacka NEJ till ett gäng av dessa;) 79kr styck.

Alltså är de inte underbara vore jag rik så skulle jag köpa ett direkt eller två;) Jag hoppas att min odling av citronträden och apelsinträden ska leda till något liknade,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0