Dagens bilder!

Dagens underbara bilder från Stornäset och Grönviken på Alnö!

Lyrisk över dagens fotografering, min sambo Tobias fann Gråspetten och jag var snabb att fota den;) Dock på 30 till 35 meters avstånd. Men jag är nöjd med dagens tur.


Massor av bilder ser ni HÄR på min fotoblogg!


Vi har varit ute i skogen ca 2,5 timmar idag super skönt men jobbigt samtidigt för vi plumsar oss fram i djupsnö för att nå fåglar som inte vill visa upp sig allt för lätt.


Stornästet är vackert naturreservat.....tyvärr så har stormen "Dagmar" förtört trallen ut till stranden så när våren kommer blir det tufft att ta sig fram. Hoppas att Länsstyrelsen har pengar så att det kan byggas en ny trall.


Tack för en fin dag darling;)


Kontraster....jag gillar kontraster!


Månen i det vackra blå.... Fan vad jag älskar naturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0