Ett lager!

Ett lager ljusblå Dennis är målat;) Friskt med en vårfärg och en skön pastell. Jag blir super nöjd:)

Det är värt att grunda med vitt....för du sparar väldans massa färg av den dyrare varianten.

Grundfärgen kostar 125kr för en halv liter och brytningsfärgen i detta fallet "Dennis" kostar 169kr för en halvliter.

Tur att skrivbordet kostade endast 100kr. Men i slutändan så blev det ett dyrt skrivbord med foton från Crimson och fin färg. Men den smällen tog jag nu,,,,,jag vill ju vara kreativ inte deppig vid mitt pysselbord. Ca 500kr + jobb : skrivbord

Färgen är luktfri så när som på att det luktar nytt;) Bra för mig som är astmatiker.

Perfekt för en barnfamilj också. Ha ha aaha fägen är nästan gulligt bäbis blå....men tro inget nu för guds skull!!!

Jag vill att min hörna ska var ljus och fin så att det känns inbjudande. Faktum är att jag har inte suttit där många gånger sedan jag skaffade hörnan. Jag hamnar oftast i köket för att det är mysigare där. Men med denna färgen hoppas jag kunna ljusa upp rummet och på så vis få igen känslan av att jag vill skapa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0