Hemma hos Leif,Åsa och Albin!

Idag besköte vi Leif som bor i Timrå med sin familj. Jag passade givetvis på att fota lite hemma hos dem.
Det var jättelänge sen vi träffades så det var extra kul att se över en kopp kaffe;)


Vår fina vän Leif " kallas Kompis;)" Åsa jobbade idag och Albin var i skolan.
Vackar stolar och bord i vardagsrummet.
På bordet står denna vackar ljusstake som är gjord av en högrep. Snyggt!
Ovanför bordet hänger denna vackra tavlan;) Konstnären är JAG
Åsa fick den av mig när hon fyllde år för några år sedan. Jag blev så glad att den hänger kvar som så många andra tavlor som jag har målat i deras hem.
Denna hänger i deras sovrum...konstnär: JAG
Denna tavlan hänger på Albins rum även den har jag målat;)
Udda kudde väldigt lantlig och en väldigt bra pyssel idé;)
Ett till bra tips är detta; Tavla med inramade spetsar....väldigt mysigt tycker jag.
Åsa har flera små hus hängandes på ett litet träd inne i vardagsrummet.
På Albins rum finns denna fototapeten....rätt så frän.
Något annat fränt är denna 19 taggaren;)
Leif och Åsa har varit fyndiga med att åter använda en gammal sänggavel samt små hyllor från Rusta/ Ikea som de har monterat upp på väggen tillsammans efter att gaveln hade fått sin härligt Peppar röda fina färg. Jag gillar detta!
Något vill jag då måla med denna fägen vill jag lova;) Tack för tips Leif och Åsa!
Utsiket från deras hem vid Örnen i Timrå är inte dålig visserligen så ser man Östrandsfabriken väldigt väl, men
det finns väldigt många andra vackra vyer ut mot vattnet.
Tack för en fin förmiddag Leif! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilket häftigt hem. Vad kul att dina vackra tavlor hänger där också.;)



Snart börjar det okända (mitt favoprogram), tjohooo! ;)

Kram Madde

2012-02-13 @ 20:32:56
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Madeleine; Japp;) Mitt favo också. Hörs/ Kram

2012-02-13 @ 20:42:58
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0