Lunch hos mor och far!

Idag bjöd vi mor och far på lunch;) Kinamat och hemgjord glass på blåbär,)
Det blev väldigt uppskattat! Jag hade givetvis med mig lite tulpaner till min fina mor.



Det är mysigt att njuta av god mat och trevligt sällskap.

Mor har alltid vackra färska blommor i hemmet;)
Och mängder med gröna fina växter. Detta bladet tilltalade mig extra mycket idag. Och kameran verkade tycka lika som jag.
Jag är så avis på mors orkideer för hon har massor av bäbis skott som kommer på sina plantor.
En av fars fina julklappar från oss hänger i sovrummet bredvid sängen.
Jag har fotograferat skogen ovanför där vi bor.
Jag gav mor (regnbågens) färger;)
På mor och fars uterum som är inglasat fanns det mängder med vacker konst.
Mer av den ser du HÄR på min fotoblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0