Tapetboken

Tapetboken är stor och tung med mängder av vackra tapeter och mängder med historia. Jag skulle absolut vilja äga en upplaga själv;) Jag ser mitt hus framför mig med flagor som hänger och dinglar av gammal tapet. Är du intreserad av tapeter låna denna boken och du blir inte besviken! Jag är grymt sugen på att köpa denna om så där 2 mån då jag kanske kan ha råd.

Detta är en av de älsta, ni ser fåglar har fungerat i alla tider;)

Hur vackert är det inte med kornblått och stilig kakelugn.

Rött som värmer och ger ombonad.

I denna tapeten kommer verkligen massor av olika färgskalor fram.

Den finns att köpa på Adlibris för 167kr ink.frakt. ISBN 91-7988-254-4

Den väger 2015 gram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0