Gamla Gården Sundsvall! Vofflor och promenad i solen!

Idag tog vi en promenad och hälsade på Sandra i hennes fina butik Gamla Gården i Finsta/Gångviken här hemma där vi bor. Hon har haft fullt upp i dagarna två med att göra vofflor och koka kaffe till alla som besökt och besöker butiken för att njuta av fin inredning och ett eventuellt köp.
Sandra bjöd mig och Tobbe idag för hon tycker att jag ger henne mycket reklam på min blogg, jag sa det är ett givande och tagande, jag får ju massor med besök på mina bloggar tack vara att jag får visa bilder från hennes hem och butik. Jag ger henne och hon ger mig;) Men hon tjurade på och ville bjuda oss idag. Tack Sandra!

Jag köpte en diskhandduk med fiskar på som jag såg sist jag var in och sa hej, men då visste jag inte att jag skulle kika in där för det var så spontant då vi ändå gick förbi den gången. Jag hade inga slantar med då. Men idag blev det ett köp för att gynna hennes fina butik och jag hoppas att den kommer att vara kvar länge.

Många bilder från fikastunden ser du HÄR på min fotoblogg!
En sak är säkert vi känner oss alltid välkommen hit;)
HÄR är länk till Sandras blogg om huset och butiken!
Hallonsylt och blåbärssylt med grädde!
Sandra
Designer: Marianne Nilsson
Kaffe tåren den bästa äro....
Kolla gärna in på min sambos blogg HÄR där finns också några bilder från Gamla Gården och massor annat fint;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0