Gäster!

Som jag tidigare har nämt för er läsare så har vi ibland väldigt jobbiga perioder av andliga påhälsningar i vårat hem.
Många som bor i Finsta har nog märkt detta på ett eller annat sätt.
Vi har i vårat hem haft tavlor som har hoppat rakt ut i från väggarna och landat i ett helt annat rum.
Vi har haft ljus som slocknar själv mitt i sin brinnade låga av mängder med stearin.
Vi har haft en ljuskrans som vibrerade alltid 03.00 varje natt i 3 veckors tid jag fick alltså ställa mig på sängen mitt i natten för att trycka den stora runda ljuskransen i järn mot vägen hårt för att den skulle stanna.
Hos mitt ex på våning 2 i samma hus så slår radion av och på som den själv känner för och byter frekvens.
Jag har ofta någon som klappar mig på in axel och väldigt ofta när jag duschar av någon konstig anledning.
Vi kan höra någon som går och brevlådan har vid något tillfälle öppnat sig sjäv.
Kalla vindar och tryck över bröstet mer än vanligt förekommer ofta, stressen ökar på oss som bor i lägenheten och vissa perioder sover vi inte alls på nätterna. Just vårat sovrum har stor aktivitet, kommer en hund på besök och går i sovrumet för att kolla läget som hundar gör så backar de oftast ut,,,,i alla fall en hund har gjort samma sak ett fler tal gånger.
Svaga ljuspelare har förekommit och barngråt i väggarna(inte grannar).
Igår kväll så slog dvd/hemmabio systemet av sig själv mitt i en film så att ljudet dog. Vi fick börja om med att slå igång hemmabion från noll för att få ljudet åter.
Det har varit lugnt länge men nu har det börjat igen.....oron i väggarna, extra damm vindar och flås i nacken.
Jag är inte rädd, jag är inte förvånad och jag har inga problem att prata om det.
Jag brukar prata i lugn form med andevärlden och renar vårat hem med rökelse då brukar det lugna ner sig en stund.
Jag tycker att det är spännade;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0