Inläggen kan vara förinlagt!

Mina inlägga har inte alltid direkt anslutning till den faktiska tiden på dygnet. Bilder som fotats eller tips och trix kan vara förinlagt via min dator så att det sköts av sig självt. Tänkte att det kan vara bra att veta.

Jag sitter inte vid min dator hela dagarna utan jag har faktiskt viktiga saker i mitt liv att ta hand om också.

För mig är bloggen en stor del till för att nå ut till folk och för att kunna få nya intryck till mitt liv. Nu när Sundsvalls Tidning kommer på måndag och gör ett hemma hos reportage här hemma hos oss, så ser jag det som en möjlighet att få visa att jag finns, kanske en arbestgivare hör av sig och erbjuder mig ett fint jobb eller möjligen gör det lättare för mig att nå ut till en öppen arbetsmarknad inom det området som passar mig, en kreativmiljö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0