Promis i solen;)

Bilden på mig är tagen i hissen!
Det blev en fotorunda skönt att vädra hjärnan och lungorna;) Jag har hört att det ska finnas en Hackspet eller mängder med Nötskrikor hos Ulrika men ack inte idag, de flög sin kos...ty de är skygga.
Hungriga fåglar på min väns tomt;) Jag tog mig friheten att besöka Ulrikas tomt fast ingen var hemma.
Men jag skickade ett sms och talade om att jag var och snokade runt så att de inte ska bli förvånade när de ser detta, samt alla mina fotspår i snön på tomten.
Fler Blåmes bilder ser du HÄR på min fotoblogg.
Klädnypor är väl fint sommar som vinter, jag längtar tills den dagen då JAG kan hänga ut min egen tvätt på linan.
Den lilla kronan som Ulrika satte ditt i sommras har nu fåt patina och rost;)
Ansiktet i betong som Ulrika fick i present av mig förra året har skaffat en peruk;)
Frostiga glas är fint...
Kvasten vid bron är så mysig och pitoresk tycker jag.
Även på dagen blir det ett härligt sken i lyktorna.
Om de inte har blivit insnöade vill säga;)
Bakom detta galler så matas fåglarna förfullt,,,det gäller att smyga sig på dem med kameran.
Alltså är Herr Talgoxe inte vacker så man smälter? Jag hade tur med ljuset idag.

Kommentarer
Postat av: Mylla

nötskrikor har vi här med, vi har nämligen en rätt stor ek på tomten och de verkar älska ekollon, de är vackra, men de låter rätt illa ;-)

2012-01-11 @ 18:36:49
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Vem älskar inte ekollon;) hihi Ja de låter en del!

2012-01-11 @ 18:42:29
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0