Reportaget om mig och vårat hem!

Ja ni inte blev det riktigt som jag tänkte mig men det får väl gå.... jag trodde på helt andra bilder än dessa från vårat hem, alla bitar som är mina favorit bitar kom inte med tyvärr. Mitt pyssel rum, min favorit pryl och min 50- 70 tals hörna som jag gillar så. Kanske det kommer att synas fler av mina bilder på ST sida på nätet? Ingen av mina bloggar syns heller? Jag menar det ska väl handla om kreativitet! Kanske det var för mörkt för kameran ändå...9.30 på morgonen är inte rätt ljus i vårat hem för att fotografera även för de bästa objektiven. Jag hade nog velat haft reportaget mer pyssligt, mer att dela med mig av till er läsare och MINDRE BILDER PÅ MIG, en hade räckt!. Jag får göra ett eget reportage;) Även om tjejerna så klart har gjort sitt bästa och vi hade en trevlig morgon med fika och surr;) Tack för titten! Och för er nya läsare som hittar mig via ST så säger jag Välkommen!

 

 

Det var nog inte servera kaffe som var grejen! Men så klart vi fikade och surrade på vips så hade två timmar gått!

 

PS! Jag borde ha tagit av mig den vida tröjan och kört tuttar istället, vilket är mer JAG ;) Men jag tänkte att jag ska väl skyla mig lite i dagstidningen!


 

Detta var den bästa bilden tycker jag personligen, detta är verkligen JAG!

 

 

Fast jag gillar prylarna, en socker låda har jag allt;) Med tidningar travat i!

Det jag blir lite trött på i shabby chic stillen är det färglösa hemmet....jag vill ha mer färg nu.

 

 

Jag hade inte valt delar som dessa även om jag gillar detta ocskå, men det blir inte i rätt riktning.

Det hade varit betydligt mer kreativt att visa mina pimpade möbler och de färgstarka bitarna i hemmet.

 

 

Istället för en stoooor bild så hade flera små kreativa bitar rymt, men det är min åsikt.

 

 

Mer har jag inte att säga om just detta reportaget, just nu! Klart jag har åsikter och tycker till;)

 

Tack Anki, Lisa och Elisabeth för era snabba mail och sms det värmer;) Kramar till er;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0