Silver

Min mor hon kan hon.....hm..jag hittade dessa vackra örhängen idag på Guldfynd.
Kolla sa jag till morsan vilka snygga och det är 20% rabatt också nu..;)
Ja ååå säger hon och tar dem och går till kassan och betalar! Till saken hör att de var ju jag som fann dem inte hon och jag skulle ju köpa dem. De var de sista som fanns!
Men när jag kollat runt bakom alla örhängen så hittade jag ett par till så lyckan var gjord, jag slog givetvis till och köpte dem för jag fick ju en slant idag av mor.
Hon är som en liten hök mor.....tar för sig;) Ha haaa
Vi gillar örhängerna för de har så lång pendel och just att den bakre delen går ner lika långt för det håller örhänget på plats ordentligt.(som jag har budat på Tradera och de har alltid blivit för dyra)
Vissa saker har vi samma smak på mor och jag, andra absolut inte alls. Idag hade vi tur att det fanns två lika annars så har hon fått hört minsann,,,fniss. En annan gång så vet jag att det är bara att ta sakern i egna händer snabbt och inte blinka ens....för då kan morsan vara före;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0