Skoter hopp och vinterkänsla!

Idag åkte vi till Sättna och kikade på skoter hopp, givetvis så hade vi kameran runt halsen;)
Mängder av dagens bilder ser du HÄR på min fotoblogg!
Flera hundra skotrar...och ett dåligt arrangemang av parkerings platser. Vi fick backa oss ur eländet när vi skulle hem. Tobbe fick agera och springa runt till folket som satt i sina bilar och förmedla att de måste backa bort från platsen, det var den enda lösningen på problemet. Jag körde inte i dag kan jag säga,,huga!
Anna och Hinken var där och så träffade jag en gammal skolvän;) Massor av människor!
Vi käkade korv och drack gott hemkokt kaffe.
Snövesslor,,,,inte fel,) Så sött!
HEJ! Till publiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0