Sysslor

Idag så ska jag till stan för att uträtta några ärenden och äta lunch med min fina mor.
Jag måste hämta några viktiga papper för till veckan så ska jag testa på hur det är att vara en bibliotikare i tre veckor.
Jag kan ju verkligen inget speciellt om ett bibliotek och jag läser väldigt sällan böcker. Men varför inte? Något ska jag väl lyckas få in i skallen på tre veckor....;) Jag är ju lite svårlärd ibland, det hänger på intressebiten, ju mer jag är intresserad ju mer fastnar det!

Jag önskar er alla en fin dag, kanske det kommer något inlägg från staden och lunchen senare idag! Kram på er så länge....



//PS! Skulle det vara så att jag lägger ut inlägg från iPhone s 4 idag så klickar jag i knappen när jag kommer hem på datorn så att ni kan kommentera om ni känner för det ikväll. Tråkigt att det inte funkar som det ska med Appen!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0