Uppvisning/Utställning/Vernissage! Kalla det vad du vill;)

Idag har jag hängt upp mina foton i Biblioteket i Ljustadalen!
Snabbt avklarat med en hammare och spik. Finstas alla årstider: våren, sommaren, hösten och vintern så klart;)
Bor du i Sundsbruk eller lagomt nära besök gärna min Uppvisning av foton och skriv gärna kommentarer på min blogg eller smsa mig vad du tycker.
17 bilder om jag minns rätt, hänger nu på väggen längts in i biblioteket!
Inget är perfekt någon bild hänger snett men det är som i det verkliga livet allt går inte jämt på en rak bana!
Några biler är bubblig osv,,,men det bjuder jag på;) Det är ju KONST!
Detta är min första fotoutställning av många som kommer i framtiden!
Jag är en glad amatör, ingen fotoutbildning bakom mig och är som mest nöjd när jag och en kamera kommer överens. Det är den viktigaste biten för mig och att jag fångar upp tillfällen och en känsla i en bild oavsett om det är en fågel eller en blomma.
Vid dörren kan man se en bild på mig och info om utställningen. I samband med utställningen så hamnar givetvis fotoböcker i fokus i fönstret;)
Utställningen pågår från idag och 4 veckor framåt! Välkommen!
Biblioteket i Ljustadalen har öppet:
mån 10 till 12/ 13 till 19
tis    10 till 12/ 13 till 16
ons  10 till 12/ 13 till 16
tors 10 till 12/ 13 till 16

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerda

Ska bli spännande att få se :)

2012-01-16 @ 19:16:29
Postat av: Petra

Sv Ulrika; Ja det är bara att kika dit vid tillfälle;)

2012-01-16 @ 19:23:58
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0