Wow!

Besökarna har stigit i taket idag;) Jag har nyss kommit hem från en simmtur från badhuset. 40 längder!!!
Efter badet så blev jag bjuden på en underbar middag. Tack världens bästa Hans!
Jag är så glad för responsen idag av mitt eget hemma reportage och alla "GILLA" som min sambo har fått på sin FB.
Tusen tack till er alla!!!
Jag behövde detta;) För jag trodde verkligen att det skulle bli annorlunda. Texten är också inte som väntat men jag kan ju inte styra helt själv tyvärr.....jag kan ju bara rätta det jag kan uttrycka mig om. Jag vill/kan ju inte sabba någons arbete, dvs det arbetat som har lagts ner i och med reportaget.
Glad att jag har kunnat visa så mycket mer här på min blogg,) Men ledsen för alla där ute som verkligen bara läst ST och inte hittar till min blogg. Har du FB så dela gärna med dig och länka min blogg, jag är tacksam.
En varm kram till er alla!// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0