Blogg tips!

För att få besökare på din blogg!

* 2-6 inlägg om dagen: Jag lägger 6-12 ibland fler sällan mindre, vilket kan bli förmycket för vissa.

*Koppla din blogg till FB och Twitter eller andra forum: Jag väljer andra forum fast ibland så länkar min sambo mina inlägg på FB och det få väl vara så då. Jag är inget fan av FB och Twitter. Men via föreningslivet och just att jag kan dela ut mina visitkort funkar till viss del. Sen så blir jag glad om läsare vill hjälpa mig att länka via sina möjligheter i hopp om att de gör det för att de gillar vad de läser och ser.

* Ge läsarna spänning! Ska du göra något skoj skriv gärna en "teaser" ge en hint om vad som komma skall så att dina läsare blir nyfiken och vill läsa mer och se vad du har gjort osv.
: Oftast så gör jag så fast ni kanske inte tänker på det, jag lägger ut små hintar, dock så gjorde jag inte det med min tattoo för jag ville verkligen vara säger på att jag kunde fixa den på den dagen det var planerat. Jag hade ju en förkylning som höll på att stoppa mig.

*Lägg upp många bilder på din blogg, gärna då på dig själv. : Ja ni bilder bjuder jag väl på? Mängder, så många så att jag fick starta en till blogg, en fotoblogg. Det är väldigt sällan jag får kommentarer på den bloggen men jag älskar mina bilder oavsett. Och en och annan bild på mig själv dyker upp vid mån av lust.

* Var dig själv och bjud på dig själv samt att du ska stå för det du skriver. Det finns många bloggar där ute som tjänar massor av pengar på att driva runt med andra och som gärna hittar på och ljuger för att få framgång, så desperat är inte jag.: Jag vill vara personlig dock kan jag vara liten uns velig i den biten det erkänner jag. Ibland drar jag på och ibland tänker jag men vad har alla läsare med det att göra? Jag går på daxformen och hur jag känner för stunden mer eller mindre. Vilket kan upplevas som SPRETIGT men det är ju jag och du har alltid ett val du måste inte läsa min blogg men jag är glad om du gör det;)


Utan er/ni/vi vore det inte skoj att ha en blogg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0