Fest inställd...men sen flyttad.

På grund av magsjuka så blev festen inställd först men blev sen plötsligt flyttad till ett annat ställe. Dock känner jag mig väldans seg i kroppen och lätt illamående som så många andra just nu, så det blir till att frysa in allt jag gjorde igår.
Jag tror dock inte att jag är magsjuk utan det är värktabletterna och jag som inte går ihop. Det är inte kul att gå på fest när man inte känner sig kry. Tråkigt jag som var sååååå laddad för skoj igår och träffa fina människor.
Vad ska man säga sådant som händer med sjukdomar och sånt!
Det är inte fel att mysa i soffan med min darling heller och förhoppnings vis så kanske jag mår bättre till kvällen och kan ta mig någe gott i dryck väg och mumsa på en bit baconpaj...jag kan alltid göra nya pajer;)
Hihihi....

Kommentarer
Postat av: Mylla

jag har gått omkring och känt mig lätt sjösjuk i två veckor nu, men nu börjar det släppa.. tryptizolens fel..

2012-03-10 @ 13:45:20
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; mm inte kul,,,jag slutade helt med den tabletten.Nu är det den nya super alvedonen med depo effekt som min mage inte gillar.

//Men det går fler tåg känner inte för att hålla låda för ca 10 pärs idag. Måste väl lyssna på kroppen någon gång antar jag.

2012-03-10 @ 13:54:03
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0