Fotar ugglan med iphone s4! Ilska!

Det funkar till och med att fotografera ugglan med mobilen:)

Jag fick veta igår att en kille hade skjutit med luftgeveär mot ugglan. Jag säger bara de ser jag den killen med sitt luftgevär i närheten av ugglan eller andra djur/fåglar...då är det fara och färde. Jag kommer inte att vara snäll i mitt munläder det kan jag lova och stå för. En människa som beteer sig så har inte mycket innanför pannbenet! Och de där jävlarna som körde över en Järv med skoter fem gånger enligt Aftonbladet....de borde få smaka på samma dos själv för deras hjärna måste vara den minsta i världen!!!!!

Killen hade sagt till ornitologen som konfroterade hans beteende: Jag har inget annat att göra, jag har så tråkigt!

Vad ända in i helvetet är vi på väg i denna världen....?????

HU fy fan vad förbannad jag blir, får astma anfall av att skriva detta.....men vad finns det för människor? Nä samla dem i en grupp och sätt dem på en öde Ö utan båtar så kan de leka med varandra istället de svinen!

Jag blir också så upprörd över BB deltagarna som borde tas bort från BB direkt när de mobbar folk som de gör i huset....jag vill inte säga att jag är en mobbare som tycker illa om djurplågare och det står jag för...."de saknar empati och förståelse att utan djuren och naturen så vore vi fan inget i denna världen". Hur svårt är det att fatta som människa? Tvi tvi tvi.....jag blir så arg!!!!!!




PS! Jag beklagar mina hårda ord och min ilska men jag jagar inte någon varelse med luftgevär för att jag har tråkigt och jag mobbar inte folk och hånar dem för att de har lagt spagetti under kudden eller har en viss sexuell läggning! FY FÖR MOBBING! Jag är själv ett mobb offer min son är ett mobb offer,,,,,summan av detta är väl att det går inte att leka med en som har blivit mobbad i sin uppväxt! Jag fick heta juläpple för många gånger och min son blev knuffad av barn som av vuxna, helt sjukt...tänk ilskan min son bär på! Snart är han 19 år och han har bra och fina värderingar om livet trots detta vilket jag är jätteglad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0