Koltrast och lite annat....kan detta vara en UGGLA tro?

Flygande Koltrast
Koltrast
Steglits
Ser ni...kan detta vara en uggla tro som sticker fram och kikar på mig...jag fotade denna bilden för att jag var tveksam jag tyckte mig se en uggla men sedan när jag kikade i kameran så kändes det som en knöl på stammen vilket det också är + en uggla.....förmodligen är det en uggla i alla fall. Bilden är skickad till ett forum för de som är super duktigt på att lösa min gåta. Så jag hoppas få svar.
Man kan se ugglans vänstra öga alltså höger öga  i bild...den ser ut att sitta på en rotknöl och kikar fram på mig...jag mår så dåligt över att jag inte gick på min magkänsla. Att jag inte vände mig om och bad min sambo kika med sin superkikare. Då hade vi vetat bättre än att jag tog en bild och kollade i displayen på kameran och gjorde en otrolig miss. Suck.....jag vill bara dit nu igen för att finna den åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0