Phu!

Jag hann göra mig klar i tid:) Inviger kjolen som jag köpte igår den är verkligen super skön. Halsbandet som jag gjorde väger inte mycket vilket min nacke uppskattar ikväll. Håret är åter mörkt;)
Levi´s skjorta har jag köpt på Återkommande mode, Linnet är ett Tradera fynd, strumpbyxorna är från Lindex vill jag minnas. Kappan är ett Hamsta loppis fynd för en selma och den är som ny. Skorna är Tradera fynd Dr Martens. Så nu så är jag klar för Tapas kväll;) Vi ses! Kram

Foto: Tobias Svensson

Givetvis så stör jag mig på BH banden/linnet,,,men det syns inte med skjortan på och vem vet jag kanske inte kommer att ha kläder överhuvudtaget;)

Dalahästen är ju jag: Färgglad och galoperande!

Nagelacket passar hästen och träkulorna.

Lite så har jag tänkt om kvällen outfit!

Foto: Tobias Svensson

Jeansskjortor kommer åter,.,,,jeans i allmänhet kommer alltid mot vår och sommar.

Foto: Tobias Svensson

Det ska vara STORA PÄRLOR och smycken nu....det är det senaste;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0