Under min promenad idag!

Istappar,,,,vid bergskanten längs vägen.
5,6 är bländaren jag kör oftast på...
Möte tre Rådjur på vägen....
Den kan bli min...ser ut att ha legat där i evigheter....det är den runda skylten jag är nyfiken på.
Folk slänger allt konstigt i naturen fast vi har soptippar och återvinnings stationer...men lådan känns intressant, den ska jag kolla in närmare när snön och isen runt om har smält. Kan vara en (Pall)krage kunde inte se från vägen riktigt.
Idag var fåglarna svår fångad jag lyckades dock höra ett ljud, ett fågelsång som jag aldrig hört tidigare, fågeln var mörk i sin dräkt då jag såg den flyga bort ifrån mig. Jag hann inte få den på bild för att kunna identifiera den.
Men en liten Blåmes satt snällt en kort stund och fastnade på linsen.
Fler bilder ser du HÄR på min fotoblogg!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det känns som en ära att få se rådjur när man är ute och promenerar.



Är du ute och promenerar dagligen?

Det är så helande tycker jag. Älskar promenader! =D



Kram Madeleine

2012-03-21 @ 12:17:39
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Madeleine; Hej! Ja i stort så är jag det med kameran runt halsen...kan ju missa något fint;) Jag är lite ur form så promenader får stärka mig;) Kram Petra

2012-03-21 @ 12:26:42
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

förstår mig inte heller på folk och deras sätt att bara kasta saker i naturen, på den kortaste sträckan jag rastar hunden ligger det säkert tio cigarettpaket kastade (mitt i ett bostadsområde) och nån idiot plockar upp efter sin hund, men kastar påsarna i bäcken och längs stigen...

2012-03-21 @ 13:22:30
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: ja jag blir föbannad! Det ligger så mycket skit efter vägarna och i skogen så jag blir fan alldeles matt. Djuren fastnar i skiten och naturen mår piss...jag såg flera dunkar med innehållet kvar förutom de som finns på bilden. Det är fan tragiskt!

2012-03-21 @ 13:36:15
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0