Ballis blir grön!

Ballis blir grön med växter som jag har släpat ut nu på morgonen. Nu börjar det kännas sommar. Svalorna har flygit förbi mig då jag drack mitt kaffe ute på balkongen och då kommer i alla fall mina sommarkänslor extra mycket.

Krassen kommer sakta upp...

Jag är anti mot mängder av prylar i en trädgård,,,ni vet de som placerar ut 20 tomtar, 5 troll, en kvarn,,,,4 flamingos osv. Faktum är att jag borde tänka till då jag har två buddha och en hare på ballis samt en stor nyckelpiga i sten. Hm...varnings signaler!

(Båda buddhastatyerna har jag fått i present och haren är efter min mormor. Nyckelpigan gjorde jag när när jag var liten. Allt syns inte i dessa bilder men ni lär se dem senare.)

 


Kommentarer
Postat av: Mylla

fast det är skillnad på prylar på balkong och i trädgård tycker jag, balkongen för mig är ett extra rum och är därför inrett mer som ett sådant, men en hel del prylar som står ute året runt (jag fäller inte ens ihop stolarna på vintern, trots att vi inte har något tak).. fast det har du väl sett på bilderna från min balkong ;-) Min buddha har fått flytta in dock, (billig från indiska) för att han började tappa kroppsdelar...

2012-05-24 @ 14:30:53
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Ja det är väl så det känns lite,,som ett extra rum och då blir det gärna lite plock;)

2012-05-24 @ 16:40:39
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0