Birsta

Igår hoppade Elin och jag av på vägen hem och gjorde en sväng på Birsta. Jag köpte ett fint album på Åhlens och prislappar till loppiset på Akademibokhandeln.
Åhlens har verkligen pysslat det färgglatt....
Sen blev det till att gå hem. Mitt högra knä har inte varit som det brukar. Smärtan blev värre under hem färden. Det kan vara mina nya klackskor som ställt till det för mig då jag övade mig att gå i dem här om dagen. Ont har jag i alla fall...hur detta artar sig märks snart. Inte lätt med en tung kropp....

Mängder med färg...I LIKE!

Har kostat 75kr sänkt till 49kr och nu halva rea priset 25kr;) Fint!

Loppis den 16-17 juni hos butiken Betongverkstan i Finsta!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0