Fina ord....att bära med dig!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för dina fina ord! Ja, det är helt galet att en blogg kan styra ens liv så mycket. Jag vill som sagt kunna ta bilder och skriva om det jag gör. Inte göra saker för att jag måste visa dem i bloggen. Det blir helt galet för då lever jag ju helt plötsligt för mina läsare som, om vi ska vara ärliga, mest består av tolvåringar som vill ha läsare till sin egen blogg.



Så länge man gör det man själv vill tror jag att man kan hitta en bra balans.

2012-05-15 @ 10:40:56
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Sandra: ja precis, det gäller att finna balansen och inte lyssna på vad andra vill ha utan vad vi själva vill ge;) Och får vi fina ord som du skrev till mig ibland så ler i alla falla jag hela dagen;)

Jag tar inte betalt och får inte betalt att lämna ut mitt liv jag väljer själv.

Men får man knasiga kommentarer och ibland att jag kan få höra vad folk tycker om min blogg hit och dit så kan jag bara skaka på huvudet...duger inte min blogg så läs den inte då!!!

2012-05-15 @ 10:45:51
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0