Fotouppdrag, Stenstans Fönsterputs!

Imorse så fotade jag Stenstans Fönsterputs!
Ett roligt uppdrag;)

Smak titt: Alla bilderna här är inte beskuren och färdig arbetade. De bilderna ska Stenstans Fönsterputs ha i sin ägo. Men jag ville ge er en liten visning hur det kan se ut..
Hela gänget glada killar som gör ett mästarjobb!

Ny maskin har invigits idag...renat vatten som tar bort det mesta i dess väg;)
Micke i busfarten...härligt när folk njuder på sig själv;)
Tobias åker upp och ner ruta för ruta i Birsta för att göra shoppinghuset blankt!
Janne Sollerman chefen för förstaget, testar den nya produkten....det kräver sin man.
Telefonisten och kontors bruden  för Stenstans Fönsterputs Amanda kom förbi med sin snygga nya bil....vilken tur jag hade som fick skjuts hem. Tack Amanda!

Jag hoppas att killarna ska vara nöj med min insatts idag...det är mycket med ljus och blänk från fönster som stör när man fotar vid glasrutor. Det är ofrånkomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0