Kaffe med kryddor, skratt och en börs;)

Elin kom upp till mig och tog en kryddig kaffe... vi invigde min kanna som var som skapt för ända målet. Kaffe och kryddor i filtret och dofterna kom mot oss med värme.
Jag fick en present spontant och härligt:) Jag öppnade försiktigt gummisnodden och i samma veva säger Elin...humhum lala!!!! Det var allt och vi tok garvade högt!!!
Jag satt och letade ex. frön eller något för jag trodde det var en typ av fröpåse men efter att skrattet mattats av lite så säger Elin det är ju en börs gjord på en Indisk mjölktetra.( som Elin köpt i Indien under sin vistelse där.)
Skrattet!!! ojojoj vi frös innan och blev snabbt varm av kryddigt kaffe, apelsin och skrattet över en otroligt fin present;)
Tusen tack finast Elin! Puss puss

Charm på hög nivå;) Tänk sådana här kan vi göra själva ju med svenska mjölkförpackningar också.

Vika och klistar en knapp på locket och trä en snodd över.

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Men ooo så trevligt med en kopp kaffe och liten present! Härligt Petra =D



Nu mumsar jag frukost, ska snart cykla till jobbet. Jippi. Haha. ;)



Kram Madde

2012-05-30 @ 07:15:29
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: sandra

Så himla smart med börsen! Vad söt den var :)



Jo, jag ska komma ihåg det nästa gång jag torkar äpplen.

2012-05-30 @ 08:09:57
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Sandra: Ja visst är den ;)

SV Madde: Ja det är som trevligt med överraskningar ibland. Jobba lugnt. Kram

2012-05-30 @ 09:30:49
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0