Mina fynd!

Mina fynd från Hamsta Loppiset idag;)
Industriklämlampa a 50kr, ni som känner mig vet att jag gillar det råa och industri stuket...så i väntan på att bli rik och flytta så får den bo i pysselrummet.
Stor tung terakotta kruka a 30kr som olivträdet ska få flytta in i. Det är ett hål i botten så ett blomfat kommer till.
Inte riktigt den krukan jag vill ha men det får duga tills den rätta dyker upp....Mats hade precis fått hem denna, den stod till och med kvar i vagnen ute på gården.
En vacker klänning som jag INTE kan ha men den kostade bara 20kr och den är så fin;)
Hos rätt person.....kanske den hamnar en vacker dag;)
Ränder,,ååå tyget är underbart.
En kontakt som jag behöver till en lampa a 15kr.
Ett stringbord? denna hade Mats sparat till mig...han vet att jag kan vara pysslig;) Tusen tack Mats!
Den ska nog vara åt andra hållet den dagen jag hittar rätt pryll till den. Ett kppparkärl eller nåt.
En äkta Stelton kaffekanna fick jag också av Mats för den saknade en pryl till locket dock har den små sprickor uppe vid skruvdelen som inte syns på utsidan så det sabbar inte utseendet närmvärt. Tusen tack Mats!
OBS!!! HAMSTA LOPPIS KOMMER ATT HA ÖPPET ALLA DAGAR FRÅN DEN 1 JUNI TILL DEN 30 SEPTEMBER MELLAN KLOCKAN  11 - 16!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mylla

sjuksköterskeuniformen(? nån form av uniform är det med tanke på märket) höll på att följa med mig hem med ;-)

2012-05-26 @ 21:57:58
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Japp;)

2012-05-26 @ 22:25:12
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0