Mingen är nu invigd!!!

Fågeltornet som invigdes idag, vi var ca 25 st tappra fågelskådare som träffades kl sju i morse.
vattnet forsade fram på sina ställen efter nattens regn....
En tjej hade världens god mackor med sig,,,hembakat bröd inlindat i smörgåspapper precis som det ska vara;) Mysigt!
Det blev en fin morgon och förmiddag. Kommunen var närvarande vid invigningen.
vi skålade med cider;)
En hel del fåglar blev det på listan idag för oss alla.....den vackra Domherren fastnade på väldigt många fina bilder i min kamera.
En vovve kom på besök...;)
Salomon....å jag vet vart min ryggsäck ligger, den har jag kvar sen små skolan. Blir till att ta fram den,) Detta är Elisabeths fina magväska som är hipp som attan nu;)
Morgonens droppar hängde kvar efter regnet i natt....
Många fina bilder ser du HÄR på min fotoblogg från dagens skörd av bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0