Skakigt och dallrigt!!!

En del dagar är det bara så som idag skakigt och dallrigt....fan inget funkar...posten har tappat bort mitt brev till f-kassan eller valt att göra mitt brev till B post vilket det inte var. Nu kanske jag inte får pengar förens nästa månad bara därför...grrrrrr
Jag har inget sug att titta på den nya bilens färg...
Jag är less på att blogga och ge och ge och ge även om det inte är ett måste så känns det fane mig så.
Jag blev nästan ner körd i ett diket för en idotjävel som körde mot rött och mejade av en annan bil från hans fil!!!!
Vart är problemet? jo i huvudet på den som körde mot RÖTT!!! Dåre!
Jag hoppas att imorgon blir en fin dag för jag är fane mig less..............................
Men jag är glad för en välbehövlig fin kommentar från Sandra och jag är glad att exet lånade mig bilen och jag är glad att Nötskrikan gjorde mig sällskap på Stornäset...Så lite jävla glad är jag;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken underbar bild du har tagit trots en så jobbigt dag. Helt fantastisk är den! Tur att du inte blev skadad av idioten i bilen. Och framför allt att den här dagen blir så mycket bättre!



Åh, tack snälla. Nej, några ringar har det inte blivit än men jag kanske ska gå och klura på det lite!

2012-05-16 @ 06:14:54
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Sandra: Tack tack;) Ja vilken fart dåre,,,det var värre för den bilen som han mötte.

Japp, denna morgonen känns bättre än igår...jag har sett att mitt intyg är framme hos F-kassan så pengar får jag nog denna månaden också. Dagen är på rätt väg;)

Jag gillar verkligen dina mutter smycken;) Så fina!!!

2012-05-16 @ 08:10:07
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0