Tiden minskar...

Å tiden drar iväg, snart så har det gått ett år sen jag började blogga....och snart så stänger jag förmodligast ner Kreativakonstigheter. Jag tycker att det är bitvis roligt att blogga men det ger mig mer stress och jag blir mest arg eller otålig på att det händer så lite....
Så fort att jag inte har bloggat tillräckligt eller efter någon annans bild så försvinner tittare och kommentarerna.
Eftersom jag är i ett stadium i livet där jag inte känner mig tillräckligt kreativ för att vara
"kreativakonstigheter" så känns det nästan bäst att lägga ner denna bloggen och satsa på sådant som är i min tid just nu...fåglar och fotografering.
Det är omöjligt att mätta allas munnar och smaker, fast jag är väldigt, väldigt glad att jag har min smak och tycke;)

Kommentarer
Postat av: Mylla

din blogg, du gör precis som du vill! själv skiter jag totalt i antalet läsare och om de kommenterar eller inte, jag bloggar enbart för min egen skull och när jag känner för det, samt (gäller framförallt min engelska medeltidsblogg) för att kunna länka till mer info om saker jag gjort när folk frågar.. Så mina ligger kvar, även i de perioder när jag inte orkar/vill uppdatera, men det är mitt sätt att resonera =)



Kommer sakna din blogg om du lägger ned, men som sagt, gör det DU mår bäst av!

2012-05-20 @ 12:48:25
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla: Tack för ord!

2012-05-20 @ 17:35:11
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Elin

Stäng inte ner! Du kommer ångra dig och vi kommer sakna dig allt för mycket. Var inte så hård mot dig själv, till exempel, om du vissa dagar känner för att strunta i att blogga, do it, du behöver inte förklara varför, återkom nästa dag när du har lust och känner dig mer kreativ, ingen säger att du ständigt måste producera. Strunta i antalet besökare, de kommer och går och de trogna består! puss puss älskade vän

2012-05-20 @ 22:41:05
Postat av: Petra

SV Elin: Tack för din ord...vi får se hur det blir. Puss Puss finaste Elin!

2012-05-20 @ 22:42:43
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0