Kommentarer!

Eftersom systemet på blogg.se är uppbyggt på så vis att alla kommentarera som kommer till min blogg bara rullar på som en siffra i det inlägg DU/NI kommenterar så är det väldigt lätt att missa en kommentar....står det 8 kommentarer på ex. inlägget Mina svampar...så gäller det ju för mig att komma ihåg att det var åtta kommentarer när den nionde kommentaren kommer. Alla kommentarerna rullar på som en matta.....har jag missat någon kommentar som DU har skrivit: Skriv i ett annat "senaste inlägget" inlägg och meddela mig i  så fall så godkänner jag om jag finner kommentaren lämplig;)
Eftersom en kommentar var missad sen igår så tänkte jag att kanske fler är missade!
Har nu kollat av hela min kommentar lista och ingen fler är missad;) Kl.21.59 11/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0