Julklapparna mina;)

Tusen tack alla hjärtligt kära vänner;) Puss och kram

Rött hjärta av min kusin Carola, vante och skal till iPhone s4 fick jag av mitt ex Lars, olivklämma av Ulrika, Underlägg med små söta granar från Elin samt ett rosa block och ansiktsmask från Tallinn. Jul kulan av mor. Nyckel av Ulrika.

Cavansas duk, duk på block och penslar av min mor.

En fin ordbok av min mor.

En ur snygg halsduk av min vän Ulrika. Passar till mina fina canada snow sockar.

Å denna underbara skönhet + nyckel...fick jag av Ulrika! Å som jag har jagat en klocknyckel!

Klockan har jag sucktat efter länge tänkte köpa den själv men då mina pengar var slut och jag fick en blick av min fina vän Ulrika så jag förstod att jag skulle sluta snoka och inte fråga Mats om den på Hamsta Loppis;)

Super snygga väskan fick jag av Elin.

Knivslipare fick jag av min son Ricky.

Vacker stor härlig burk till min samling fick jag av Ulrika.

En turkosgrön dokumentsamlare fick jag av mitt ex Lars.

Minns ni lampan från i somras,,,som jag ville ha på loppiset men den var för dyr nu fick jag den av mamma i julklapp!

Å minns ni grisen som jag var sugen på från Hamsta Loppiset den fick jag av Filip i julklapp.

Rörstrans gris;)

Öljett gardiner med kruber fick jag av mamma. Eftersom jag inte är så mycket för kruber så har jag och mamma bestämt oss för att att hon får ta hand om dessa gardiner och jag köper likande fast med Toiletryck som det var tänkt från början. Det blev ett fel köp som vi ändå blir ett bra köp, för de kommer att passa perfekt i min mors ängla hem;)

En stor julduk till köksbordet fick jag av mor.

4 kilo Wingummi fick jag av mor och far tillsammans med en STOR SLANT! De hade gjort ett lurigt paket;)

 


Kommentarer
Postat av: nook elin

Så mycket fina julklappar ni fått! God fortsättning!

2011-12-25 @ 19:21:53
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Petra

SVAR nook elin; Ja verkligen så att jag skäms nästan;) Bortskämd. God fortsättning på dig med;)

2011-12-25 @ 19:37:28
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0