Fotat

Idag har jag fotat Iriz och Filip! Jag vill dela med mig massor på fotobloggen men jag vill fråga föräldrarna först...men en liten hint kan jag bjuda på;)


Iris


Inte lätt att vara lite blyg,,men efter en stund så tordes Iris vara med framför kameran...
I bakgrunden har vi Filip min vän Ulrikas son.


Leka med bollar är ju skoj och avledande när det är dax att fotografera små busiga barn...


Små fötter som springer omkring.....


Fullt med bus,,,


Kan inte vara still en endaste liten stund;) Hopp och lek!
Men trots att det var svårt att sitta och stå still så fick jag ihop en stor hög med fina bilder idag, så jag hoppas att föräldrarna ska bli nöjda med bilderna.
Bra jobbat Filip utan dig så hade det inte lyckats;) Kram



Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Super fina bilder tusen tack

2011-11-28 @ 17:09:13
Postat av: Petra

SV Ulrika; Fint att du tycker det, glädjer mig;) Tack tack för att jag fick fota;)

2011-11-28 @ 17:40:16
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0