ONE PIECE

Nu så har vi var sin ONE PIECE  jag och min darling,)
Den gråa är Tobbes och den blå/röda är min;)

Palt. hade dessutom rabatt idag,,,899kr för alla One piece oavsett tidigare pris,,så då valde vi två dyra för 1399kr styck// vilket blev 1798kr för de båda. Massa rabatt (1000kr) och ett presentkort värt 999kr att handla för mellan den 4 o 23 dec. (Alltså 2000kr rabatt. Så egentligen så kostar de 798kr för dem båda.)
Vilken tur att jag valde denna dagen att handla en One Piece på...jag blev glatt överraskad;) Happy!
Behövde inte använda rabattkupongen.




Ett annat fynd var tre t-shirts för 199kr som också fick hänga med,,en har jag redan tagit på mig. De i bild är min sambos.

Kommentarer
Postat av: /Mylla

de ser rätt mysiga ut, men jag som har en kronisk magsjukdom som gör att jag måste panikspringa på toa när man minst anar det känner att det skulle bli lite för krångligt för mig.. Du får recensera den när ni använt dem ett tag =)

2011-11-18 @ 19:05:50
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Det ska jag göra;)

2011-11-18 @ 19:38:04
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0