Äpplen!

Merloslott hade mängder med äpplen som bara låg och ruttnade bort,,,jag tog hand om så där en 15 st från de olika träden,,de äpplena som hade rammlat till marken! Jag ska torka dem hade jag tänkt mig;)





Ska bli spännade jag har aldrig torkat äpplen tidigare nämligen;) Men först så måste jag köpa en sådan som jag gör hål i mitten med,,,saknar  visst en sån,,,kanske det är därför jag inte har gjort detta tidigare. Jag är ju en oerhört spontan och upptäckande människa så,,,,det stör mig lite just nu att jag får vänta tills imorgon, för nu väntar jag middags gäster så jag kan inte åka och köpa prylen jag behöver!

Kommentarer
Postat av: /Mylla

men de finns på typ ICA så du behöver inte leta länge =)

2011-09-18 @ 20:00:52
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; yes...ska köpa imojjon har jag tänkt;)

2011-09-18 @ 20:49:40
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0