Dagens i bilder....lördag 3/9

Världens bästa Tobias;) Gav mig en tavla idag....


Rolf Bengtsson ;) Happy ME!!!! Tack darling,PUSS!


Färsk lök från bondens markand, ljusstakar 20 pix från loppis och ica bruk för en 25 pix på loppis;)
Winecoster a 40 pix på loppis i stan;)...LOPPPPPPPIS!;)


åå fattar ni,,,jag vill ha allt...så vackert;) Men knasigt att det tar 20 kr i inträde för att kika på loppis.


50-60-70 talet.....;)


Häst och vagn i stan....Stenstans dagarna i helgen;)


Rolf him self i mitten....så mysiga tavlor;) Vi snacka länge om allt mellan himmel och jord.
Roligt att prata konst;)


Folkdans;)


Många va utklädda idag för att återuppleva en bit av 1890- talet;)


Fast vår dag började klockan 10 vi loppiset utanför Ikea....jag behövde inte slåss som i Skåne ialla fall.
Här hitta jag Ica bruken 25 kr och ljusstakarna i glas för 20 kr. Och en julklapp som jag inte kan visa i bild,)


Fåglar går också på loppis;),,,det har varit en fin dag,,,och den fortsätter med kräftskiva gos fina vänner för oss ikväll. Kram Kram på er alla fina blogg läsare

Kommentarer
Postat av: Elba

Åh, fin dag, jag hade gärna varit med er!! Puss

2011-09-04 @ 03:27:10
URL: http://elbaochtallinn.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Elba; Japp det hade varit trevligt;) Puss

2011-09-04 @ 09:39:31
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0