Foto session!

Idag fick jag ett uppdrag av min vän Ulrika att fota hennes son Filip. Det tar jag på största allvar och vill göra bra ifrån mig. Filip är väldig tacksam att fotografera för han bjuder på sig själv och följer lätt instruktioner. Här kommer några smak prov på dagens foto session som jag blev väldigt nöjd med efter omständigheterna med en förkylning och darrig hand så lyckas jag ändå bra.(fler bilder kommer på min andra blogg: Petra´s fotovärld)


Jag vill gärna ha lite tuffa tag i bilder och ett "finger" funkar bra tycker jag...;)


Naturligt och avslappnat!


Happy! Energin är hög och glädjen det blev en fin eftermiddag.
Jag hoppas familjen kommer att bli nöjd med sina bilder på närmar 80 st;)
Att fota tar ca 1 timme och att jobba med alla bilderna ca 2 timmar om jag jobbar i ett svep...men det är värt mödan ibland..i alla fall när resultatet blir bra;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Hela familjen Limmerdal är super nöjd med bilderna, tack så jätte mycket. Puss

2011-09-11 @ 09:59:33
Postat av: Petra

SV Ulrika; Puss låter kalas;)

2011-09-11 @ 10:22:49
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fina bilder och fina Filip!

Han har ju blivit skolad av mig :D

Du skulle ha sett honom när han var liten...!



2011-09-11 @ 19:39:16
Postat av: Petra

SV Evelina; Charmen och glimten har han alltid;) Tack! Väldigt nöjd med bilderna själv;)

2011-09-11 @ 20:26:30
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0