Klippt mig själv och färgat håret mörkbrunt!

Hu inte lätt att fixa detta själv när man har så långt hår,,,,men det blir billigt och så länge jag har långt och sparar ut håret så funkar det ju...fast jag skulle inte klaga på lyx vid något tillfälle;) Jag får ju välja loppis eller frissan...Jag väljer loppis och så fixar jag det mesta själv istället;)


Ni ser..jämfört med det vita så är det nästan svart,,,,Jag börjar bli sliten, gråa strån var det länge sen min vän Ulrika hitta,,,,så jag har väl varit "tant" rätt länge nu. En del färgar inte sitt hår och jag tycker att det är helt ok, men just nu vill jag täcka tids nog kanske jag inte fixar detta själv och då får väl tinningarna grå göra som de vill.....


Jag tycker väldigt mycket om mörkt hår,,,har varit ljus ett antal gånger men detta känns bäst;)
Rött/orange tycker jag är sexigt om personen passar i det vill säga,,,
Blond/ljus sliter otroligt mycket på håret och jag beundrar de som pallar med....
Ibland vill jag bara klippa av allt, för hår väger, de blir tungt om man som jag har nackproblem.
men klipper jag mig kort så skulle jag nog ångra mig....som sagt tids nog så hinner jag ha kort hår
också....;)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja men visst är kärleken underbar! Du är fin i det mörka håret. Jag har också haft mörkt men trvis bäst i ljust. =D



Njut av helgen!

kram Madeleine

2011-09-02 @ 12:26:51
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: /Mylla

Jag åkte hem till mamma (hon var frissa en gång i tiden) och belv av med 3 cm på längden.. och impulsiv som jag är så blev det lugg igen =) Men ingen färg, dt sliter för mycket på mitt hår, och jag gillar mina grå highlights =)

2011-09-02 @ 12:45:46
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Madeleine; Tack ! Ja kärlek är lovely;) Ja, du är jätte fin i ljust hår;)

2011-09-02 @ 16:10:38
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Mylla; Skönt att klippa sig och kalas bra när man känner någon som kan hjälpa en;),,,

2011-09-02 @ 16:12:10
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0