Kovland......genom skog och dalar till Liden!

Kört bil flera timmar idag;) På nya ställen är det extra spännade att köra;)


Vi fiskade vid Knivtjärn utan napp....


Men solen var varm och mina kinder njöt;)


Skogen var vacker men jag hittade inget ätbart.


Vi tag fram varsin kniv och gjorde konstverk;)


Löven flög vida omkring oss...höststormarna ger min kropp till känna.



SITT!



Mitt lilla får;)...jag kan ju alltid göra ett gäng får med natur ull och tändsticks ben;)


Backe upp och backe ner....bland löv och härliga färger. Lycka!


Förbi otroliga vyer....konst ögat kommer fram i mig;)

Nu väntas Serry,vitt vin och musslor med färsk pasta.
Jag har precis bakat bröd....luktar otroligt gott;) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0