Kräftskiva!

Vi blev bjuden på fest till Annelie och Erik;) Deras hus är jätte stort.....vill ha;)
Västerbotten pajen var himelsk likaså brödet som Annelie hade bakat själv;)
25-30 pers och ändå kändes huset stort,,,,Det blev en trevlig kväll, en väldigt lugn sådan.
Tack Annelie och Erik! puss och kram
Tyvärr så ville det inte bli bra bilder på grunda av mörkret...och jag ville inte skrämma folk med blixten;)
Men någon bild blev det....som jag kunde göra någe med resten fick jag slänga,,,tyvärr.


Vi hade med oss hemlagad sylt, egen plockade kantareller som jag har torkat
och en krysantemum;) Blev uppskattat;)


Mysigt dukat....


Och pyntat;)


Erik sköter grillen....fotat genom en ruta då grillerök yr....blev lite udda men funka;)


Roger, Eriks bror..en är ljus och en är mörkhårig, så olika men ändå så lika;)
Rogers hängslen blev jag förtjust i;)


Huskatten stack ut i trädgården bort från allt surr....


Kenneth och Ylva...det blev massa tatttoo snack...i minst 2 timmar utan problem;)


Min finis,,,,trotsade snuvan och hängde på;)

Min bloggvän Mylla var också där tyvärr så blev det inga bilder som gick att rädda i mörkret, men det var kul att ses igen;)

Så det var våran lördagkväll efter en lång loppis och vernissage dag;) Idag blir det 13 års kalas;) Ha det gott! Kram



Kommentarer
Postat av: /Mylla

det var en jättetrevlig kväll! Vi var hemma först vid 2tiden =)

2011-09-04 @ 12:51:59
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Sv:mylla! Japp det va trevligt;) Blir dock så trött bara av att sitta rakt upp och ner...gillar lite fart och fläckt;)

2011-09-04 @ 18:13:10
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: CJ

Vilken jättesöt katt! :)

2011-09-05 @ 18:25:20
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Petra

SV CJ: ja den va pigg och glad tror jag på jakt efter en mus kanske,) Tack för att du kikar in här;) Kram

2011-09-05 @ 18:35:44
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0