Städat in hösten...på balkongen idag!

Jag är sjuk men väldigt rastlös....så jag städade på balkongen och pysslade om växterna lite;)


Så nu har de fått flyttat in för vintern...så rått och kallt på balkongen våran så jag tänkte lika bra de får komma in i värmen tills nästa vår..;) Lappen är till städpersonalen,,,så att de vet att jag ska städa efter mina blommor;) // Jag är högts medveten om att vi inte får ha saker ute i trapphuset, men då jag anser att dessa är lätt att skuffa undan vid eventuell brand eller så så tycker jag att det funkar. Och det ända som är brännbart är ju lappen...den får sitta en vecka eller så så att alla i städ har sett den;)//


Ni ser ju vilket väder vi har....jag tror jag kryper ner i sägen igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0