Sytt!

Nu har jag hjälpt min goda vän Hans med hans byxor som var för långa;) Det gick bra...sen så åt vi lunch tillsammans och snacka fåglar i någon timme;) ett intresse vi delar Herr Lundström och jag;)


Jag kom på att jag behöver ett nytt strykjärn, en ny dammsugare och en glassmaskin;)


Tänkte skriva en ny symaskin också men den funkar så bra den jag har,,,,trots sina år på nacken, Jaghar fått den av min mor hon köpte den när jag var ca 1 år vill jag minnas så..37 år har den funnits i släkten;) Huskvarna;)



Kommentarer
Postat av: /Mylla

ny dammsugare är guld värt, hade turen att få ett bidrag av mamma till en ny ifjol, och oj vad mycket lättare städningen går. Dessutom lyxade vi till med Hepa-filter, bor man ihop med en allergiker är det en bra ide =)

2011-09-20 @ 14:19:46
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; just en sån vill vi också ha,,för min astma;)

2011-09-20 @ 14:23:01
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0