Påskens dagar....

Påskens dagar har rullat på fort som bara den. Jag har haft underbara dagar i skog och mark med min sambo. Vi har fotat mängder med fåglar och vacker natur så nu finns mängder av helgens bilder på min fotoblogg.Klicka på filmen Petra's Fotovärld!
Vi har ätit allt ifrån lamm till Janssonsfrestelse. Godiset fick Tobbe av sin chef men de har vi givit bort då vi inte äter den söta chokladen. Men givetvis så var det kul att dekorara fatet:) Det är ju alltid kul med påskägg!

Tobbe fick påskägg av sitt jobb...

Jag ska erkänna att jag smakade en mörk variant dock var den väldans söt om jag jämför den choklade som jag helst äter. Jag håller mig till 70- 85% choklad helst;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0